Jag ber om ursäkt för att ha varit okontaktbar det senaste...
För att jag inte kom på din inflyttningsfest Frida eller när det varit prat om filmkvällar och sånt.
Det finns en mycket logisk och bra förklaring.....

Jag jobbar!
Jag har jobbat heltid hela sommaren och det är fan i mig inte lätt att jobba heltid på ett demensboende.
När man jobbar mördarturen 13.30 - 21.30 och sedan kör 07.30 - 16.00 dagen efter
så är man varken pigg eller på partyhumör. Tyvärr.

Nu har jag jobbat fyra dagar i rad, är ledig en och kör sen fyra stycken igen.
Jag är ledsen, men jag är trött när jag kommer hem.
Det är förklaringen till varför jag är en fruktansvärt tråkig människa just nu. Jag är ledsen.

Sen är det så att jag och Christian har bara fått tre ynka dagar lediga tillsammans i sommar.
Så de mycket få dagar jag är ledig försöker jag också spendera med honom medans han har semester.
Sen går vi ju tillbaka till vardagslivet igen och det här är ju hans första riktiga semster nånsin.

Jag är jätteledsen för att jag är en ledsam, trökig och onåbar människa just nu
men från och med fredag så är jag tillbaka på banan igen!!!
Då kör skolan igång och jag är ledig.....typ jämt! Hehe!
Stå ut med mig lite till!
För en gångs skull har jag ett jobb som är mycket mycket viktigt för mig.
Måste satsa på det känner jag!

Älskar er, tjejs!!
PUSS!!

0 kommentarer: