Japp, idag har jag jobbat...igen. Kul jul!
Aja, var ju en kortistur så det var lugnt men gudars vad trött jag var imorse! Men efter dusch, smink, två avsnitt av "Sally" och en pepparsalami-macka så kunde jag gå till jobbet hyfsat pigg.
Imorrn är det dags igen, men kvällstur. 15.30 - 20.30. Så jag och grabben här ska åka och storhandla imorrn. Behövs kan jag säga... vårat kylskåp ekar tomt nu. Har fått dille på Oreo-kex också!!! Fan vad goda dom är!
Måste köpas imorrn!

Var och kollade på "Mumien - Drakkejsarens grav" nu ikväll. Den var riktigt bra, om man ser den som en ensikld film, och inte en typ av fortsättning på de två tidigare.

Trist att dom hade bytt ut skådespelerskan som spelar Evelyn och att deras son Alex var vuxen och ful. Men lika rolig var Jonathan och lika grymma repliker hade Rick, så jag var helnöjd!
Dock inte lika nöjd med dom störiga bitcharna som satt bakom oss!! Dom pratade HELA tiden och när dom inte gjorde det så skrattade dom ashögt. Håll käft när du är på bio! Å vad irriterad jag blev!

Nu hoppas jag på att jag slipper jobba kvällsturen på fredag och att Marmaris-resan kommer fortare än väntat!


Filmtime och sen säääängen!

Peace, love, freedom, happiness!

0 kommentarer: