Hemma från jobbet! Sitter i soffan och tar igen mig lite med datorn i knät! Niiice.
Fick reda på att jag inte kunde vara ledig fredag kväll....suck! Men jag bytte med Lotta så hon jobbar fredag kväll åt mig, men då jobbar jag också lördag kväll åt henne!
Jeje, jag slipper iallafall den delade turen och kan kolla på Rackebys match! Det är nice det.
Sen skulle jag jobbat till halv tio på fredagen, men lördagsturen slutar halv nio...hehe. Det blir bra.

Nästa vecka börjar skolan igen! Ska bli lite roligt faktiskt. Sitta och halvsova på föreläsningarna och ha redovisningar i dom små grupprummen. Låter inte särskilt kul, men ihop med Elin blir det mesta roligt! Hihi.

Nu är Christian i Linköping på Meatloaf-konsert ihop med Tosen, Linda, Held och....och.... nån mer! Dom hade ett par biljetter över så jag bestämde att Christian ville åka med. Hihi. Jag jobbade ju ändå. Trökigt bara att han kommer hem inatt sen och stövlar in och stör min skönhetssömn jag behöver för att orka upp imorrn. Menmen...det går väl det med!

Nää, nu ska jag allt göra iordning ett par mackor, o´boy och kolla på "Just my luck"

pusshej!

0 kommentarer: