Hemma igen från en underbar vecka i Marmaris! Inget ställe jag väljer att åka tillbaka till dock! Har ju blivit bortskämd med Alanya-människornas vänlighet och humor! Krääääsen! hihi.
Men gud så underbart vi har haft det! Tyvärr blev min lilla mami sjuk redan första dagen och fick tillbringa tre dagar på sjukhus,.... Det var inte roligt.
Men sen blev hon pigg igen! Solade och badade varje dag! Vad annars ska man göra i 45 gradig värme?!

Drack smarriga drinkar på kvällarna och åt kyckling shish två gånger! Mmmm, yammie!

Inhandlade fyra armband och en outfit att ha på Halloween-festen i oktober! Wiiii!
Bilder kommer jag ladda upp på Facebook när jag har lagt in dom på datorn!

Detta blev ett kort inlägg, men jag ska ringa mamma nu och sen städa och byta om! PARTY IKVÄLL!!!!!

0 kommentarer: