Sitter här och slappar min sista lediga kväll inför mördarhelgen.
Är ledig hela nästa vecka, vilket ska bli skönt men fyyy för den här helgen alltså.
fredag 13.30 - 21.30
lördag 07.00 - ?? och ?? - 21.30 (jobbar en delad tur som jag typ får bestämma själv)
söndag 13.30 - 21.30

Inte så jätteroligt...men Christian jobbar ju också så då går det ändå lite lättare. Då har vi lika tråkigt båda två! Hihi. Nämen jag ska ju snart vara ledig så jag hoppas att helgen går fort ändå!

Idag har jag träffat Petra och fikat på Henry's. Gott värre! Satt nog där i tre timmar eller nåt! Haha, har mycket att prata om! Sen shoppade vi lite på Hemköp. Jag köpte sköljmedel som läckte....Härligt!

Och så drog vi vidare till den gula skylten för att Petra skulle få lite mat i sig! Själv tog jag en Mcflurry! Yum!

Sen har jag bara tvättat hela eftermiddagen och kvällen. Så nu har vi massa fräscha och rena kläder!

Ingen rolig uppdatering, men har som sagt inte gjort så mycket så mer spännande blir det inte!

"Fnasket från Azkaban" /// Niklas

0 kommentarer: