Det finns ju folk som bara vill göra livet surt för andra och en sådan människa har hittat min blogg och skriver då små kommentarer då och då. Eftersom jag anser att min blogg bara är till för mina vänner så har jag bestämt mig för att ta bort funktionen att alla kan kommentera mina inlägg.
Så nu, mina lovely biatches, får ni ta och registrera er här om ni vill kommentera mina inlägg! Annars får ni helt enkelt kommentera när vi ses! hihi!
Trist att göra såhär, men jeje, sånt är livet!

Nu har jag kommit hem här precis. Har varit uppe i Stenhammar hos Christians mamma och grillat. Mycket folk där och vi fick se deras nya valp! Wiiii vilken sötnos!! Ååå ullig, liten och kolsvart! Jättesöt!

Men njaa, jag är ingen hundvän direkt så för min del räckte det att titta bara. Hihi.

Imorrn blir det stranden om det är fint väder. Inviga min nya bikini och se om den håller måttet inför Marmaris!

Är det mindre bra väder så blir det stan istället. Har ju fått mitt nya VISA-kort nu så nu kan jag shoppa igen!! Har rätt mycket kvar sen skattepengarna och så är det ju löning snart! Sweet!
mysdag med Älsklingen blir det hur som haver!

Nu ska jag lägga mig i sängen med en överstrykningspenna och nya H&M-katalogen! Här ska beställas paltor!

Och förresten, ber om ursäkt om jag lät sur i mitt förra inlägg, men jag blev så arg när jag såg avtrycken på fönstret... Kanske ni kan förstå som inte är så pigga på att putsa föntren mer än två gånger om året! Hehe!

Shit the same nu iallafall! Nu är jagh glad igen!!

ha det bra alla!

Take Care!

0 kommentarer: