Nu ska jag snart iväg till jobbet!! Jobbar 07.00 - 14.00 idag!
Rätt glassig tid! Hinner ju med massor med saker att göra när man slutat.
Härligt värre! Jobbar med Johanna och Harrieth idag också! Ännu roligare!! Hihi!

Ikväll ska jag och Christian dejta!
Vi brukar säga att vi gör det när vi går på bio! Mwaa!
Ska kolla på "Narnia - Prins Caspian". Den har ju premiär ikväll! Kul att få se den först!

På lördag blir det en tripp till Göteborg och Liseberg!! Det ska bli riktigt roligt!
Även om jag mest agerar väskhållare när jag är där! Hehe! Men alltid lika roligt att åka dit!
Jag älskar det!!


Nu sitter jag och väntar på att Christian ska bli klar! Han börjar också sju idag så han ska köra mig den lååååånga (not) vägen till jobbet! Hehe, men jag´ska ju byta om och grejer så jag behöver vara där vid en kvart i, men det lär jag inte hinna tror jag!
Får låta Johanna ta rapporten om hon inte redan har hunnit göra det när jag kommer!

Tjing!!!

0 kommentarer: