Nu är min lilla semestervecka snart slut. Har bara denna sköna dag kvar.
Hade tänkt dra med mig mamma och sola på stranden men hon har tydligen skadat foten... Stackars mami!
Så jag ligger ännu i min säng och bara drar mig. Gött det med.

Igår hjälpte vi Jonas och Stina att flytta. Eller jaa, jag gjorde väl inte alltför mycket. det är så svårt att hjälpa nån att flytta för man vet inte vart allt ska stå i hyllorna, vart den lådan ska osv.

Sen tog vi oss ett välbehövligt dopp på Villabadet. Det var riktigt skönt i vattnet! Synd bara att det är så långgrunt.

På kvällen sen så blev det tacos hemma hos de unga tu. Jättegott var det!

Så jaa nu hoppas jag att de inte flyttar på ett tag för gudars skymning vad grejer dom hade! Haha!
Nästa gång någon flyttar så är det förhoppningsvis jag och Christian!<3

Som sagt, imorrn börjar jag jobba igen. Dock en liten glidartur 07.00 - 14.00 så det är helt okej.

Men Christian börjar sin semester imorrn och det är ju lite tråkigt. Är typ inte ledig nånting nu dom sista veckorna så vi kan ju inte göra nåt.
Men men, vi får ju en semestervecka ihop när vi åker till Marmaris. Får vara glada för det! Hihi.

Nää, nu ska jag äta lite ftukost här! Blev grymt sugen på oboy!

Take Care!

0 kommentarer: