Pust, stön och suck! Nu har jag allt varit redig!
Rensade ur båda våra garderober plus den stora lådan under sängen som också innehåller kläder. Det blev två stora sopsäckar med jeans, tröjor, linnen, t-shirtar och jackor som vi ska skänka bort.
Det känns bra faktiskt. Jag menar, vissa grejer har vi knappt använt så det känns fruktansvärt bortkastat att slänga allt. Finns ju dom som behöver det bättre.

Sen rensade jag på mitt "sminkbord" och gjorde rent där och så damsög jag köket, sovrummet och hallen.

Så nu är jag väldigt nöjd med vad jag åstadkommit. Gött att få nåt gjort i lägenheten för en gångs skull. Christian har ju rivit ur våran kaosgarderob så vi ska göra om den nu.
Det ska bli en riktig garderob nu. Med skjutdörrar!! Hoppas det blir snyggt.

På fredag är det våran dag!! Vi firar 3 år och 3 månader! Och varit förlovade i 1 år och 2 månader.

Hihi, mysrys! Dock jobbar jag kväll... men vi får fira under dagen istället. Kommer bli mysigt!

Nu väntar jag på Christian och Niklas här... Dom skulle tydligen se på film och det lät inte trökigt.

Vill också se!! Särskilt som detta var en skräckis! Mmm, i like!

There is a place I call my own

where I can stand by the sea
And look beyond the things I know
and dream that I might be free

Like the bird above the trees

Gliding gentley on the breez
I wish that all my life I'd be
without a care and flying free

0 kommentarer: