Vilken underbart härlig dag det har varit idag!! Supervarmt och skönt även i skuggan! En dag helt i Mathildas tycke!
Var på en liten utflykt med Christian, mamma och pappa idag. Kommer dock inte ihåg vad det hette, men fint var det! Tog en massa kort och några ska jag allt framkalla och rama in!
Åt supergod mat också! Bakad potatis med räkröra. Shiet Manhattan! Smakade lovely!

Igår dejtade jag och Christian! Hehe, vi skulle försöka låtsas att detta var vår första dejt eftersom vi aldrig dejtade innan vi blev ihop. Men det var inte lätt dock. Christian missade kyssen när ljuset släcktes i salongen och han var lite för närgången för att vara första dejten! Hahaha, det var så roligt! Vi skrattade mer än var romantiska tror jag!

Filmen, "Narnia - Prins Caspian" var helt otroligt bra! Fruktansvärt rolig på sina ställen, lite sorglig, romantisk och lite krig hanns även med emellanåt! Kort sagt så hade filmen allt!
Plus att prinsen själv var grymt söt med sina kolsvarta ögon! Miiiiau!

Ska ut och kika på hotell i Göteborg nu tänkte jag, inför våran lilla weekend som vi gav varandra i 3-års och förlovningspresent!

Jag vill bo på Hotel Gothia Towers! Ser ju sjukt snyggt ut! Men ska kolla runt och se vad som finns!
Vi har ju en del pengar att röra oss med och om det bara ska gälla en natt så kan man ju ta nåt lite finare hotell.
Aja, får se vart vi hamnar! Mysig som skam ska det iallafall bli!

Den 21:a augusti går vårat flyg ner till Marmaris!!

Vad jag längtar! Har en nedräkningskalender i min almenacka nu! Det ska bli så roligt att åka allihopa!
Visst tycker jag att det är mysigt att göra saker bara jag och Christian, men utlandsresor tycker jag man ska vara många! Man får ju ändå tid för varandra och vara sådär sliskit romantiska där nere! Hihihihi!
Kommer bara ihåg första resan vi gjorde ner till Alanya! Moahahahhaa, älskling! Nästa gång får vi INTE glömma att stänga balkongdörrarna!!! Hehe!
Dek ska iallafall bli väldigt kul att få sola och bada och komma hem med nya krafter inför höstterminen!

Har bara ett år kvar och plugga nu, sen är jag färdig!! Då börjar det på allvar!

Jag hoppas på att få en helgtjänst nånstans. Det vore perfekt, eftersom Christian ändå jobbar varannan helg och på vardagarna kan han ibland börja klockan 16.00 eller sluta vid 15.00 och då kan man ju hitta på saker att göra.
Ska bli så skönt att få jobba och börja planera vårat liv tillsammans på ett helt annat sätt. Drömmer mig ofta bort ibland.......... Och då är Christian där snabbt som satan med repliken "Inte innan du får ett jobb!!!!" Haha, du är så söt, älsklingen min!

Vi har snart varit tillsammans i 3 år och 3 månader nu i juli! Fatta vad tiden går fort!

Och ändå är den första veckan vi var tillsammans glasklar för mig. Älskar dig mer och mer för varje dag känns det som!
Har varit förlovade i över ett år nu också, det känns jättestort!
Vi klarar allt du och jag! Du är min stöttepelare och min bästa vän! Älskar dig!<3


Nu blev det mycket pladder här på en och samma gång! Men men, eftersom jag uppdaterar så dålig så får jag passa på när jag väl sitter här! hihi!

Nu ska jag gå ner och vara social med resten av la familia!! Christian kommer snart från jobbet nu också! Mysa lite!

Take Care!

Love!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack för att du citerar mig, men du borde väl kunna hitta på ngt eget, men är ju alltid trevligt att du tänker på mig hehe

Anonym sa...

Hmmm...fattar inte riktigt??=/ Mathilda

Anonym sa...

Oki, som vanligt asså