Nu har jag diskat och plockat iordning efter gårdagens förfest! Fan vad roligt vi hade!
Spelade kortleksleken, Våghals och Papperspåsleken. Jag vann den sistnämnda! Så jävla vig! Eller inte... Hehe. Men kul var det iallafall.
Efter fyra x-cider var jag ganska glad. Hehe.

Sen drog vi till Stadt och där satt vi och hade det mysigt på uteserveringen innan vi gick in och dansade lite till live-bandet. Sen gick vi och åt på.... aaa vad det nu heter. Gamla Aspendos där. Vad heter det nu??

Fick iallafall döpa om två av flickorna igår. Numera är det kallade Alko-Stina och Svamp-Madde. Hehehehehehe. Jaa, ni gör skäl för namnet! Hihi.

Nu ska jag ställa mig och stryka tvätten som är kvar. Imorrn blir det grillkväll i Stenhammar. Christoffer är hemma i Lisch igen. Ska bli kul att träffa honom.

Kanske systrarna Karlsson också?? Det vore mucho trevligt tycker jag!

Nepp, back to reality!

Take care

0 kommentarer: