Wei! Jag fick min mobil idag!! Har suttit hela dagen och mixtrat med denna underbara rosa filur! Kuljul!
Satt och spelade Sims i en hel timme på mobilen. hehe. Inte möö till liv jag har!
Ljudet i den är också super så den går allt att använda som mp3 också....Dock vill jag gäääärna ha en ipod-nano från syrran! GLÖM INTE!!!!!! hihi

Kunde inte sova inatt....Det var sååå varmt! Så jag låg vaken från halv två till klockan sex och glodde på tv.

Allt ifrån "Hope och Faithe" till "Lost" och "Joey" passerade mina icketrötta ögon innan jag äntligen somnade!

Ikväll är det fotboll som gäller!! Sverige mot Grekland. Jag har tippat på förlust för våran del....Jag vet! Neggopeggo nummer ett, men tror faktiskt att det kommer bli 2-0. Vi får väl se! Jag hoppas att jag har fel iallafall!!

Är ute på hemnet nu och letar lägenhet! Vi vill komma bort från allt vad Majorsallén och gamla stan heter! usch, vill inte bo där mer! Alldeles för stökigt och gapigt där på helgerna. Nää, nya stan ska det vara! Gärna den där tvåan på Stenportsgatan!! Ååååå vill ha!!! Men alldeles för dyr tyvärr!

Men bara vi kommer till rätt sida av älven så att säga så är det lugnt!!

Vet inte riktigt vad man ska hitta på imorrn. Är ju studenten, men jag känner ingen som tar studenten här i stan i år så det känns lite trist att gå dit då. Man känner sig bara gammal! Haha!

På torsdag dock ska vi till Vara på student! Stina och Niklas springer ut då! Det ska bli roligt! Ska bara dra med mig Christian ut imorrn och köpa presenter och grejer!
Nån som vill göra nåt imorrn så är jag lös och ledig!!!! Dock inte på kvällen! Rackeby möter Helås! yey!!

Nää, nu ska jag gå ner och vara social här! Jonas och Stina är nämlich här också!

Take Care!!!

5 kommentarer:

Emilia sa...

Va?! Inte bo i gamla stan?? stökigt och gapigt på majorsallén?? Men jag och David har ju lagt ett bud på 2:an i samma trappuppgång som Fia och Fredrik juuu! :S :P

Anonym sa...

Mathilda jag tror på dig, nya stan is the shit! Se bara på mig och Niklas, trivs som fisken i vattnet :P Ni kan få ta över min lägenhet när jag flyttar :P Emilia, känn dig dissad ;)
Annars kan vi byta för jag hade gärna gått fram på stan för jag känner 3 som tar studenten, så kan du Mathilda, få lägga Mozarellabiffar åt mig :D Har du tur så hamnar du med Niklas för han är hos oss!
Oj, blev nästan ett helt eget blogginlägg här :P
Hare gött bruden!

Anonym sa...

Förresten så glömde jag att säga att det var från Lovisa och kom på att jag gjorde en stor miss, även Petra bor ju i nya stan nu mera :D Välkommen!!

Anonym sa...

Jag tar gärna över din lägenhet Lollo!!!! Ge mig den!!! Den är så underbar och bra mycket bättre än min och Christians!! När flyttar du????=D //Bloggerskan själv!

Emilia sa...

Men som tur är så trivs ju jag i gamle stan iaf, för vi fick lägenheten!!! :D Weiiii! Lite trist om vi inte blir grannar bara :P