Och Rackeby dom vann!! Och Rackeby dom vann!!
3-1 mot Helås blev det! Jonas och Niklas gjorde två av målen! Niklas gjorde sitt på en grym assist av Christian! Aww, min killar är så duktiga!!
Men speciellt Christian idag, han kämpade som en bög! Har aldrig sett honom springa så konstant i 90 minuter! Mäkta stolt flickvän på kanten kan jag säga!

Imorrn är det student i Vara som gäller! Svårt det dära med vädret så jag väljer att ha jeans på mig imorrn. Funderar på att matcha med mitt beiga linne från H&M och så har jag letat fram kuvertväskan jag hade på balen också, som en liten prick över det där iet!

Har taskig fantasi just nu när det gäller kläder så jag hoppas att Stina och Niklas har överseende med att jag ser lite trökig ut imorrn! Hihi!

Var förresten inne på Elgiganten idag med mobilen! Hämtade ut den igår och så fick jag igång allt, i med batterie och SIM-kort och grejer....men så fick jag inte på batteriluckan!! Hur sur blir man då!!

Jag försökte, och mamma, pappa, Stina, Christian och Jonas men det gick bara inte! Så begav mig till Elgiganten idag för att få hjälp....Och grabben i disken lyckades!
Hehe, det lönar sig att vara tjej och se hjälplös ut....för när jag skulle gå så frågade han:
"Använder du USB-minne??"
"Jaaa...."
"Aa, då får du ett av mig! Sverige vann ju igår och jag är snäll idag!"
Hihihihi, snäll grabb det där! Tycker dom på Elgiganten är så himla bra! Dom förtjänar verkligen den Dagens ros dom fick i tidningen idag! ------@

Nää, nu ska jag bege mig till sängen och kika på mina nyss nerladdade "Mia och Klara" Heeeeela säsongen!!

Take Care!!

0 kommentarer: