Sitter här i min ensamhet och chillar lite.

Varit på Komvux med Elin idag och registrerat oss för nästa termin! Då är det gjort, slipper tänka på det mer! Fick veta våra betyg i Livsfrågor och etik också....VG!!! Yes!!!

Sen åt jag och mamma frukost på Henry´s och sprang runt på stan lite. Tänkte köpa en T-shirt till Christian som han kunde ha på sig ikväll, men den jag tänkte köpa på MQ var slut i strl medium.....Damn!
Fick bli en på Jack & Jones istället! Fiiiin kommer han bli!
Nu ska jag snart ställa mig och laga mat tills grabben kommer hem! Han spelar ju match idag mot Trässberg!

Så jag lovade att utfodra honom med mat...Lasagnette och sallad står på menyn! Yammie!!

Igår kom skattepengarna in på banken!!!! 11 000 hade jag på kontot då jag checkade! Dock sprang jag ut på nätet ganska snabbt och beställde en mobil och en klänning från Nelly! Hehe, väldigt vad sparsam jag är!








Detta är det som kommer dimpa ner i min brevlåda antagligen nästa vecka!!! Weeeei!! Kuljul!!

Nu ska jag som sagt laga mat, sen blir det fotboll tillsammans med Stina månne?? Sen är det fest!!
Förfest i Ö-parken tror jag!! Vore såå mysigt! Ska messa Elin sen och höra hur det blir!

Take Care!!!

0 kommentarer: