Ööööööö, vilket trötto jag är just nu känner jag! Det tar på en att jobba kväll känner jag.
Tankarna kretsar ju 24/7 runt midsommar nu också! Är ju bjudna på fest till Götene och det skulle vara såååå himla roligt!!! Men nu är det ju det lilla problemet att man ska ta sig hem därifrån också.
Vi får sova över om vi vill, men eftersom jag jobbar dan efter så känner jag att jag helst skulle vilja hem på kvällen..... men vem kan köra på midsommar liksom?! Typ ingen!

Skulle helst vilja vara kvar här i Lisch på nån fest men det verkar inte existera någon. Och sitta inklämd i en lägenhet känns ju måttligt roligt... Det är ju inte så man festar alla andra gånger liksom. Nää, det blir svårt det här!

Men vi måste bestämma oss nu! Så ska prata med Christian när han kommer hem från "andra sidan betongen" så att säga! Hehe. (Han är alltså hos grannen för de som inte fattar!)

Hungrig är jag också..... Ska höra med Älsklingsgullungen om han är villig att ta en tur till Mc-skylten! hihihihi.

Kan jag behöva efter den här kvällen. Är helt rund i huvudet av alla dementa frågor! hihi!

Jeje, imorrn är det jobb igen! 17.00 - 21.00 En helt okej tur att jobba!

Dock är det jag och en annan vikarie som jobbar och den tjejen har bara jobbat på Sjödalen en gång förut!! Så det blir jag som får kunna allt imorrn. Hehe, får vi se hur det ska gå!
Näärå, det går nog bra! Det får bli som det blir som sagt!! Bara alla får sina mediciner och kommer i säng så får man väl påstå att vi har lyckats! Hihi!

Nu ska jag ringa Chris och be honom slita sig från fotbollen för jag är hungrig!!

LOVE!

0 kommentarer: