Igår var det inflyttningsfest hos Niklas då! Shiiet, vad roligt det var!
Hade köpt en massa nödvändiga saker för att klara av EM i sommar! Hihi. Chips, cola, X-cider, Sverige-handduk, Sverige-bandana, Sverige-peruk, DVD med Chelsea Golden Goals och andra saker!
Lådan allt låg i hade jag pyntat så vackert! Tog fan två timmar! Så den får han iinte slänga! haha!

Var jätteroligt! Shottade nåt som smakade aceton, spelade fotboll, pratade på en filt, hjulade i gräset, gömde doftgranar i hela lägenheten (dock avslöjade Veronica var dom låg nånstans sen för Linda! Eeeelak!!! hihi)

Aaa, det var en superfest iallafall! Tack Niklas!
Har däremot fått massa myggbett över hela kroppen nu.... Snyggt värre!

Nu ska vi snart iväg till Christians moster på kalas. Var lite orolig när jag vaknade hur det skulle gå.... Men efter två Alvedon, en colaburk, två mackor och en låååång dusch så känns det super nu!

Ska nog hålla mig till att dricka x-cider hädanefter! Mår inte alls dåligt dan efter. Det lilla illamåendet jag hade när jag vaknade beror till 100% på Veronicas vidriga sprit vi shottade! haha!

Nä, nu ska jag göra mig iordning här så jag är klar när Christian kommer hem!

Take Care!

0 kommentarer: