Jajamen! Klänningen satt som en smäck kan jag säga!!
Mwaaa vad glad jag blev!! Den var bara så snygg! Älskar den!
Nu fattas bara ett riktigt snyggt och stort bling-blinghalsband så kommer det bli en perfekt autfit på lördag!

Nu är jag alldeles snart klar med en uppgift till i Livsfrågor och etik! Känns så gött!!

Ska bara göra en liten fotnot och sen skriva ut den!

Älsklingen var och klippte sig idag också! Shiiiiet, vad snygg han blev!

Riktigt läcker! Och slingorna i håret var bara pricken över i. Mmm,. nice one!

Nu ska jag ta och lägga in lite låtar på min kära systers mp3 så jag har nåt att lyssna på

när vi åker på lördag! Får dela hörlurar med Christian! Hihi.

Jättedålig uppdatering... jag vet! Förlåt!

Men vill ni få mig att skriva mer....aaaa, då är det bara mer kommentarer som gäller you know! Hihi!


Loose it up!

0 kommentarer: