Oj, oj, oj vad rediga jag och Christian har varit nu!!
Lägenheten är i topptrim!! Jajamen! Vi spenderade Christians lediga dag igår genom att städa som galningar.
Hihi. Det låter ju kanske inte som en jätterolig sak att göra när man är ledig, men det var behövligt!
Bokhyllorna är urtorkade och har bytt ut en del gamla böcker mot nya som jag fått av min kära syster!
Har rensat i cd/dvd-skåpet och ställt in alla filmer och skivor. Även städat ur TV-bänken!

Medan jag gjorde detta fixade Christian ihop vårat vitrinskåp som vi köpte i höstas men aldrig fått upp.

Blev såå snyggt! Ska bara ställa in alla glas så blir det prima!
Badrummet och köket är också helstädade så nu ska jag bara byta sängkläder så är allt klart!
Skönt som satan! Men ack så tråkigt!

Var i skolan idag och hade medicinsk grundkurs. Diabetes stod på tapeten den här gången!

En intressant, men fruktansvärd sjukdom! Usch vad jobbigt att ha diabetes alltså. Hoppas verkligen att jag aldrig får det! Men ändå bra att det finns så smidiga saker nu som insulinpumpar och grejer!
Bokade även tid för våra muntliga redovisningar. Fy satan vad mycket vi har att göra nu!!
Meeen, vårat eget fel när vi inte gjort det tidigare....
Aja, det ska nog gå det här också tror jag! Bara att sätta sig ner och plugga gärnet!! Hihi.

Nepp, detta blev ett tråkigt inlägg men hinner inte sitta här längre så jag får återkomma med mer intressant information snart!

Kraaam!

0 kommentarer: