Måste måste måste packa nu alltså!!
Gudars skymning! Jag ska bara vara borta en natt och ändå har jag ångest över vad jag ska ta med mig!
Imorrn går det ju inte åt mycket kläder direkt. Dom jag åker i och så fodralklänningen och high heels på kvällen.
Nattlinne också... Får jag icke glömma! Kan bli pinsamt annars hehe. Men sover ju aldrig i nattlinne så jag
kommer svettas ihjäl!
Handduk? Ja, förhoppningsvis får jag chans att duscha trots att vi är 14 personer i en och samma lägenhet. Hihi.
Och så nån annan tröja att ha på söndagen. Lite shopping månne?? Hoppas vi hinner med det!

Ska ut på stan med mamma sen när hon har slutat. Måste ha ett halsband till klänningen imorrn.

Och ett par nya strumpbyxor. Jag kan ha mina en gång och sen är det hål överallt. Fattar inte vad jag gör.
Yeye, nu ska jag in i duschen och ha lite me-time!
Lägga mig i badkaret, fram med badskum och grejer. Och bredvid står datorn med ett avsnitt av Vänner säsong 1!!!
Härligt!!

Jag lägger ut bilder på klänning och halsband sen ikväll!!


Take Care!

0 kommentarer: