Det har det varit idag!! Riktigt god dag!
Kändes inte så imorse dock, när jag vaknade och mådde illa.... Usch!!
Men det gick över efter ett tag som tur var! Gick iväg till skolan och mötte upp Elin!
Sen var det APU-information!! Både jag och Elin fick våra första-val på praktikplatserna!
Jag ska vara på Östhaga / Samängen och Elin på Östhaga / Sjödalen! Avdelningarna ligger mittemot varann!
Hihi. Sjödalen jobbade jag på i somras och ska även vara där den här sommaren! Underbar avdelning!!

Sen fick vi reda på hur det hade gått på provet i medicinsk grundkurs!!

JAG KLARADE DET!!!!!!
Det var bara ett G-prov så man kunde inte få mer än det, men han sa att hade han kunnat sätta högre betyg så hade detta varit ett VG. Kändes så gött!
För jag var faktiskt helt övertygad om att jag skulle få komplettera om hjärtat och rörelseorganen! Skrev inte så bra om dessa, men det behövde jag alltså inte!!! YEY!
Elin klarade sig också!!!! Gött värre!

Sen träffade jag Terese idag med!!! Mmmmm, vad härligt att se dig igen gumman!!

Var och åt på Madonna ihop med Petra, Linda, Bella och Emelie. En grekisk kebab sitter aldrig fel! Hihi.

Nu är Christian på jobbet men han slutar om typ en och en halv timme!

Jag är hos mamma och pappa... ska äta lite snart!!
Imorrn blir det utgång!! Första gången på jättelänge! Jag tänker inte spara på krutet!
Den här gången får du rätt, Daniel!! Alla som kommer till Bella imorrn kommer vara alkoholister innan vi kommer in till Stadt! Hihihihi!

Men först imorrn blir det ergonomi 08.30 - 11.30

Sen träffa Terese och tjejerna för shopping och fika! (Precis som på den gamla goda tiden...mmmmm)
Sen till systemet och inhandla lite "saft"
vad för nåt?? Förslag nån??
Sen PARTY!!!!!!!!

Nästa helg kommer jag och Christian förhoppningsvis befinna oss i Stockholm och i Globen!!

Melodifestival-final!!!!!!!!!!!! Hoppas hoppas hoppas vi får biljetter!
Och nästa måndag blir det Göteborg och hämta storasyster som by the way har det lovely i Istanbul!
Go girl!

Loose it up!

0 kommentarer: