Igår var det lite fest här i huset!! Eller lite och lite.... hehe, ganska mycket!
Men det var såååå roligt!!! Så kul att träffa Niklas igen! Mwa, var längesen vännen!
Hemvägen från Torngrillen med intim-snack med Fredrik och var också ganska...... intressant! Haha!
Var också jätteroligt att ha alla mina älsklingstjejer samlade!!

Nu ligger dock min Älskling här och har fått en släng av magsjuka! Feber och illamående. Han spyr inte som en fontän mer iallafall, det är skönt! Men febern är inte rolig att tampas med...

Jag springer och serverar honom blåbärssoppa, vatten, tekakor och massssssa kramar! Hoppas att han bli bra snart då! Och ja just det!! Alvedon var sjätte timma också! Viktigt!!

Imorrn ska jag hem till mamma som också ligger hemma och är lite krasslig!! Och så måste jag såklart plugga!

Muntlig redovisning i Vård-omsorg på tisdag!! Kunna allt utantill också.... suck!

Nää, nu ska jag ägna mig åt Christian lite här! Då blir han kanske frisk snabbare!! Hihi!

0 kommentarer: