Nej nej nej nej, jag borde inte alls sitta här och blogga.
Borde sitta med nosen över min bok i medicinsk grundkurs, I know!
Men fy vad svårt det är att komma igång.
Felet med mig är att jag inte är det minsta nervös inför provet, och då känns det inte så panik med pluggandet. Sen är jag sån av naturen att jag inte kan sitta och plugga två veckor innan. Då fastnar ingenting. Nä, jag är mer kvällen-innan-människa. Då lär jag mig.

Många tycker att det är gött att plugga till musik. Det kan däremot inte jag. Då blir jag galen.
Men att plugga till en film, det går alldeles utmärkt. Jag hatar när det är tyst.

Äsklingen befinner sig uppe i hufvudstaden just nu och hjälper Christoffer att flytta en våning upp.
Haha, det låter ju lite ovärt, men tydligen är den lägenheten bra mycket större!
Får ta en tripp upp dit i sommar när flyttkaoset lagt sig och dom fått lite iordning.

Vad händer annars ikväll?
Inte mycket alls. Som sagt, jag måste plugga, sen ville mamma och pappa se "I am legend"
Eller snarare är det jag som "tvingar" dom att se den. Den var så underbar!
Sorglig, rolig och läskig. Allt som Mathilda gillar!

Igår kollade vi på "Alvin and the chipmunks"
Så nu vill jag har en ekorre som Theodore! Åååå, sötnos nummer 1!!!
Mycket rolig film! Gillar den!

Håller just nu på att tanka ner "Utvandrarna" men den är så jäkla stor så det kommer väl ta en vecka ungefär! Hehe.
Annars går allt såååå mycket snabbare nu när Christian beställde bättre bredband! (kanske inte så konstigt att det går snabbare då! Hehe)
Laddade ner "Day after tomorrow" på bara 20 minuter. Och tro mig, det är snabbt för att vara hos oss! Hihi.

Nej, slut på det här nu och fram med hjärtklaffar, kretslopp, demens, hjärtinfarkter och stroke!
Här ska pluggas!

Loose it up!

Ps. Behöver ni få tag på mig så existerar jag på MSN, även om jag "inte är vid datorn" så står den ändå här bredvid mig så det är bara att skriva! Ds

0 kommentarer: