Ja, det gör jag.
Nu menar jag inte nån specifik person i min närhet (inte längre...) utan rent allmänt.
Jag saknar en riktig vän.

Ni vet, en person som du bara spontant skickar ett SMS till utan nån direkt anledning, Och inom fem minuter får du svar!

En person som du helt litar på att finnas där för dig, alltid.
En som aldrig sviker och alltid står på just din sida.
Som du kan prata ut med om vad som helst. En vän som inte bara tar ditt parti, utan kan säga till dig att du faktiskt har gjort fel.
En vän som du blir glad av att se. Oavsett om det gäller en tråkg lektion i skolan eller en partykväll ute.

En vän som du har filmkväll ihop med, men filmtittande blir det inte mycket av, utan snarare skitsnack!

En vän du bara med en blick kan läsa av. Ledsen, glad, uttråkad, nervös... you name it. Du ser det.
En vän som du känner utan och innan.


Som sagt, jag saknar er sån vän.

Missförstå mig inte. Jag älskar mina vänner.
Men den där riktigt nära vännen... Jag saknar en sån!

0 kommentarer: