Alla hjärtans dag idag!
Kan väl inte ha undgått någon! Hihi!
Var ute på stan med Älsklingen idag! Han fyllde ju som sagt år igår och fick då presentkort på Jack & Jones som genast skulle utnyttjas! (Jag var en drivande kraft i frågan! Haha)
Så det bar iväg dit och ut därifrån kom han ett par jeans, en T-shirt och ett bälte rikare!! Mmm, snygg blev han!

Sen iväg till Skapande Händer för att köpa en blomma till mamma! En asasnygg grön sak blev det!
Och till sista blev jag bjuden på lunch av Älsklingen!! Mmm, världens underbaraste räksallad! Yammie!

När Christian sen åkte iväg till jobbet så kom mamma och hämtade mig och så åkte vi och köpte Christians kombinerade födelsedags- Alla hjärtansdag-present: En SODASTREAMER!

Han har velat ha en så länge och eftersom han enbart fick kläder och shit i present igår så var jag tvungen att ge honom något annat!
Så nu ligger lieblingen i soffan och dricker streamat vatten blandat med smak av lemon/lime! Blev riktigt gott!!

Imorrn åker han till Stockholm. Ska hjälpa broder Christoffer att flytta!

Så han är där till på lördag kväll. Kan var skönt för honom att komma från Lidköping lite. Särskilt när jag har haft semester en vecka!

Själv ska jag plugga. Prov i medicinsk grundkurs på tisdag!! Shiiiet. Lite nerövs, men det kommer gå bra.

Jag lär mig inte bättre för att jag går omkring och tänker på det 24/7.
Därför chillar jag lite. Jag har lärt mig hur jag funkar nu. Haha!

Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen. Trött som en gnu!

loose it up!

0 kommentarer: