Christian
Världens bästa, underbaraste och goaste pojkvän!

Ställer alltid upp, finns där, jämt och alltid!
Jag älskar dig så mycket!


Mamma

Du är mitt allt! Så är det bara!
Vad gjorde jag utan dig? Min stöttepelare i alla väder!
Älskar dig över allt annat!


Pappa

Är det för att vi är för lika eller för olika som vi har svårt att komma överens??
Nää, skämt åsido! Du vet att du betyder massor för mig! Min lilla älskade pappa!


Josefine

Storasyster min!
Du är min bästa vän och världens roligaste tjej!! Du kan mig utantill, hihi!
Jag älskar dig, det vet du!


Jonas

Lilla storebror!
Beskyddaren i alla väder! Du är inte mycket för känslosnack och sånt,
men jag vet att om jag stod utanför din dörr en regnig natt, dyblöt och med tårar rinnande
nerför ansiktet, så skulle du ge mig världens största kram!
Älskar dig så, brorsan!


Stina

Svägerska och "extra-syrran"
Du har din lilla speciella plats i mitt hjärta! Med dig kan man prata om allt och ingenting!
Skvallra med dig är lovely! Hihi!
Älskar dig också!!




Ni betyder mest för mig här i livet!
Vill ha er hos mig för alltid!<3

1 kommentarer:

Josefine sa...

Güzelsin!
Seni seviyorum, canım =)