Imorrn är det prov då!!
Och Mathilda pluggar?? Nää, tagit en paus nu!
Det är som jag skrev till Elin precis: "Läser jag mer nu så förvandlas jag till ett vandrande kranskärl!"
Så jag kände att jag behövde en paus!
Men jag börjar få kläm på det nu! Så förhoppningsvis går det bra imorrn!
Annars får man väl göra omprov då, eller komplettera!
Har ju fantastiska lärare så det tror jag inte blir några problem! Men vi får se!
Förhoppningsvis så klarar sig både jag och Elin!!

På torsdag...eller var det fredag? Aja, nån av dom dagarna ska vi test-vaccineras för TBC iallafall.

Var tvungna att "testa" om vi tålde vaccinet innan vi fick det tydligen. Så tål jag det så blir det en "sprutta" nästa vecka! Jag vill ha!!!
Vill vaccinera mig mot hepatit också, men det är ju så hiskiligt dyrt!
Nödvändiga pengar, jag vet! Men lever man på 2. 500 i månaden så måste man snåla!
Min kära syster dock fick det gratis på jobbet efter att hon har legat på och tjötat! You go girl!

Vad händer annars här i mitt liv då?

Min och Christians dag idag!
2 år och 10 månader har vi varit tillsammans!!!<3
Och förlovade i 9 månader!<3
Tiden går så fort alltså!!
Nu ska han snart iväg på träning och jag har en del kvar att plugga, så det blir pussar och kramar när han är färdigtränad sen! (Svettiga fotbollskillar är väl änna hett???) Hehehe

Kan meddela att det blir allt en resa till Alanya i sommar igen!!

Två veckor i augusti har jag och mamma bestämt! Vi ska iallafall åka!
Och gör vi det, jaaa, då följer pappa också med.
Christian är lite mer svårflörtad dock. Han har ju typ endast varit i Turkiet och Spanien så han vill gärna åka nån annanstans. Men jag äääälskar Alanya!!!
Jo, det blir nog det ändå. (Och jag tror nog att han följer med sen till slut... eller jag hoppas iallafall! Hihi)
Utan Christian i två veckor??? Nääää, aldrig! Det klarar inte jag!

Men nu ska jag studa vidare här och lära mig mer om cellens uppbyggnad.

Alla som är avundsjuka är välkomna att göra provet åt mig! Bara att messa!

Loose it up!

0 kommentarer: