Idag fyller Älsklingen 21 år!!! HURRA HURRA HURRA HURRA!
Jag hoppas ni har sett den gudomligt söta bilden jag satte in på honom i NLT??
Sötare unge får man leta efter! Tror inte det existerar.... (Eller jo, min syster var också världens sötaste lilla gryn!)
Men nu är dom stora båda två! Hihi!

Hemkommen från Istanbul är jag nu iallafall!
Haft en riktigt skön vecka! Kanske en smula tråkig emellanåt med regn, kyla och för lite att göra, men det är iallafall miljöombyte och smaskande av Metro! (En supergod chokladbit!)
Ska berätta mer ingående om resan imorrn!

Nu ska det bli myspys med Christian framför tv:n.

Kom precis hem från Matmagasinet efter att ha köpt lite chips och dipp! Mmmm, yammie!
Har också kladdkaka och grädde och Ballerina-kex kvar! Nyttigt, Mathilda, nyttigt! Hehe
Vi ska kolla på "I am legend" Nån som har sett??
Jag hoppas den är bra. När jag har sett reklamen så verkar det vara en film helt i min stil!

Såg förresten "Day after tomorrow" i fredags med turkisk dubbning. Hahahaha, riktigt bra!

Blev så sugen att se den så jag laddade hem den idag! Älskar den filmen. Skrämmande är den!

Men som sagt!

Ringa mamma nu och sen myyyys!

Grattis igen, min älskade snygging!<3

0 kommentarer: