Ikväll blir det att ta på sig snygging-kläderna och ha byxor som inte sitter för mycket åt!
Det vankas julbord på Götala Herrgård!! Ska bli underbart gott!
Får hoppas att mina osolidariskt åtsittande jeans inte spricker! Hehe!

Nu är även resan beställd!!

Den 4 februari åker jag, Josefine och pappa till ISTANBUL!!!!
En vecka i underbara Turkiet! Niiiice one!!
Ska bli sååå skönt!

Vad finns det mer att säga??

Hmmm....syr för fullt på min matta nu by the way!
Den måste ju bli klar, även om det är fruktansvärt krångligt.

Nä, nu blir det lite mat och att kika på "Wallander"

Min nya drog! hehe. Förutom "Våra bästa år" som jag nu har börjat följa slaviskt!

Christian, älskar, beundrar och avgudar dig!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

åh vad kul med istanbul! har hört att det ska vara en väldigt fin stad =D