Vad ska man hitta på ikväll då?
Christian jobbar till 21.00 så det finns inte så mycket att hitta på då!
Men men, förra helgen var ju tillräckligt intensiv! Hihi.
Underbart roligt!

Skulle vara gött med en filmkväll!
En såndär helylle filmkväll med en skräckis och en komedi
En kväll med sourcream-chips och Marabou Daim (alternativt Marabou Degestive)
En kväll med en filt, tända ljus, skratt, dåliga skämt och prat!

Mmm, vore perfekt!
Ska försöka dra ihop en sån imorrn kanske....
Vi får se!

Nu ska jag försöka få ordning på min julgransmatta jag håller på och syr.
Jaa, ni läste rätt! Jag syr, eller snarare broderar, en egen julgransmatta!!!
Helt otroligt, jag vet! Men det blir jättefin! Med änglar och grejer på!

Hoppas du trivs i din lägenhet nu, Lollo!!
Jag har redan börjat förbereda för din inflyttningsfest! Hehehehehehehe!
Humor!

Nope, åter till julgransmattan, "Hide and seek" och min smarriga blåbärssoppa!


över, ut och in igen!

1 kommentarer:

Terese sa...

Jag kommer garna pa din mysiga filmkvall. Ar ensam nu nar Marika jobbar sa jag kan allt titta pa film :) Saknar dig. Puss