Att sitta och blogga inne på toaletten är allt nåt nytt.
Men jag måste.... För där finns det enda elementet som funkar!!!
Dom andra är ju svinkalla! Så nu sitter jag här med datorn på dassholken
och ena armen mot ett glödhett elemten! Sweeeet!
(Tro inte att jag gör nåt annat här inne nu!)

Imorrn hoppas jag på bowling! Får väl se om Christians chef tillåter
mig att vara med. Hihi, det vore roligt! Kanske en liten utgång efteråt?
Jag är SÅ sugen på att dansa!! Har inte gjort det på typ tre veckor nu!

Vad händer på lördag? Nån som her nåt roligt förslag?
Nää... alla jobbar. Surhetsgrad 10!
Jag får väl försöka underhålla mig själv på nåt sätt... Kan ju fortsätta
sy på min julgransmatta! Och det är inte det lättaste!

Nästa helg blir det kanske Stockholm dock!
Christian ville iallafall åka dit och inte mig emot. Kan vara skönt att komma
bort en liten stund och kanske få njuta av Christoffers pasta carbonara och
gin & tonic. Mmmm...yummie!

Nope, ut på stan med mamma nu och inhandla lite inredning till vardagsummet!

Över, ut och in igen.

0 kommentarer: