Kände att det var dags för ett nytt blogg-inlägg nu!
Precis hemkommen från storasyster som fyllde år!!!
Grattis grattis!!!!! Av mig och Christian fick hon en kokbok med recept från Turkiet! Hihi, kan komma
till användning!

Nu har chocken och smärtan lagt sig en aning i våran lägenhet!

Christians sår har läkt jättefint och han ska ta stygnen på torsdag redan! Min kille det! (L)
Han är så stark och fixar det här jättebra! Så stolt över dig, ska du veta!
Älskar dig så!

Imorrn är det fotbollscup i Vara som gäller!!!

07.20 kommer pappa och hämtar mig, Christian och Jonas!
(den som sen säger att jag inte är Rackebys trognaste fan vill jag gärna träffa! Hihi.)
Nämen det ska bli roligt! Riktigt roligt!
Sen är det ju ÅRSFEST på kvällen!!!!! Perfekt! En riktig fotbollsdag! Niiice!

På tisdag ska jag och mamma iväg på en liten bussresa!

Ska bland annar besöka Cloetta-fabriken! Mmmm, yammi!
Sen får vi se vad resten av veckan utvisar!
Är rätt matt efter all stress, telefonsamtal, tårar, ilska, oro och allt annat som hänt under veckan
så det kanske blir att vila ut!

We'll see!

På fredag ska iallafall jag och Christian äta julbord tillsammans med hans jobb på Götala Herrgård!
Nåt att verkligen se fram emot!


Ps. Ett jättestort tack till dig Elin som har varit så supergullig mot mig och Christian den här veckan!

Du är så underbar! All kärlek till dig!

0 kommentarer: