Nu sitter jag på min goa divan och softar lite innan matchen börjar! Jaa, vad ska man göra då? Är man omgiven av galna fotbollsgrabbs så har man inte så mycket val än att dras med i det hela.

Har spenderat minst två timmar och kollat på när dom spelat fotboll på xbox. Förstår fortfarande inte hur man kan skrika så himla högt så fort bollen går lite snett. Alla sitter inom två meters räckhåll; man kan viska och man hör exakt vad som sägs. Jeje, såna är dom!

Torterats av Niklas musik också. Men vi hittade till slut tre låtar som vi var överens om:

  • I'll be there for you - The Rembrandts
  • Suck my **** - Horsedick.mpeg
  • Whiskey in the jar - Metallica
Så det artade sig till slut. Vi brukar komma överens i sista änden! Grannar emellan! Haha!

Nu är chipsen snart slut och fotbollen har inte ens börjat... Herregud. Hur ska jag överleva en hel match?? Har ju iofs ögongodis i form av Ronaldo att kolla på och min härliga Ronaldotröja att mysa ner mig i, men ändå!

Nepp, nu ska jag återgå till min drink bestående av Fanta exotic och baccardie lemon! (Hade det varit Sprite istället hade det varit en återtripp till gymnasiet! Hihi)

Take Care!!

0 kommentarer: