Sitter nu här och knappar i lite medan Christian kollar på sporten på tv. Kikar bara ibland när typ Cristiano Ronaldo eller Sergio Ramos visas! Hehe.

I helgen har det firats ordentligt vill jag lova! Vi har firat våran 5-årsdag!!<3 Fatta 5 år!!!! Jag tycker inte det är längesen som jag satt framför mina kompisar på en lektion och berättade att vi hade blivit ihop! Era miner är oslagbara fortfarande! Särskilt Fridas! Moahahaha!

Det konstiga är ändå att från första dagen så kändes det som att det här kommer att hålla. Vet inte varför, men det kändes verkligen så! Och visst har det gjort det.... Hihi.

Jag älskar dig så otroligt mycket och du betyder så himla mycket för mig!<3 Men allt det vet du redan...!

Vi firade igår med att äta på Stadt. Så underbart god mat! Älskar den!! Sen blev det fest hos Emma och slutligen utgång! Jätteroligt var det!!

Idag har det varit en lugn och soft dag. Kollat på film med mamma och Jossan. Ingen speciellt bra film dock...

Hepp, nu ska jag kolla bloggar och snart gå och sova!

Take Care!!

0 kommentarer: