Här sitter jag i köket och trängs med ett isärplockat x-box! Japp, Christian och Niklas ska laga det hade dom tänkt sig. Får vi väl se hur det går! För min del får det gärna vara sönder! Hehe. Kanske ska knåpa lite med det själv här så går det inte att få ihop sen... Moahaha!

Har städat iordning här hemma nu iallafall. Redigt värre! Bokade en tvättid imorrn också. Mycket mycket behövligt! Dock fanns det bara en tid kvar....08.00! Gäääsp! Aja, får allt masa mig upp! Ska ta tag i balkongen imorrn också. Nu måste det bara hända nåt! Är ju helt underbart ute med all sol och jag vill kunna njuta av den på våran stora fina balkong!

Skulle träffat Veronica idag också, men det blev lite ändrade planer tyvärr. Så synd! Saknar ju dig en massa! Vem ska jag bolla planer med när du inte är hemma liksom?! Hihihi. Får ta detta i helgen nu istället! Det blir fint det!

Sitter och lyssnar på "Jesus Christ Superstar" på hööööög volym! Det gjorde jag förut också, men så kom det hem två små nissar varav en (nämner inga namn Niklas) tyckte att det var för mycket skrik och stängde av. Buuuu vad elakt!
Kan inte få nog av den här musiken alltså... Spelar den hela tiden! Love love love!!!


0 kommentarer: