Gääääääsp! Nu är jag änna trött här. Förstår inte varför jag blir trött så "tidigt" på kvällarna numera... Förut kunde jag lätt vara vaken till två på natten och kolla på film och grejer. Ser vi en film nu efter klockan tio så stensomnar jag oftast, om inte filmen är riiiiktigt bra vill säga. Hehe.

Har iallafall kollat på en bra film ikväll; Exorcisten The Beginning. Den var grymt bra!! Jaa, lite efter i tiden är vi då den kom ut 2004 men varken jag eller Christian hade sett den och Niklas kom inte ihåg så mycket, så den fick det bli. Jättebra iallafall. Kan inte mäta sig med The Boondock Saints men bra var den!

Med tanke på den sistnämnda filmen så har jag kommit på en till tatuering som jag vill göra!! Wiiii! Frågan är bara vilken jag ska göra först; min lilla ängel eller den här nya...? Hmm, får fundera lite. Är såå sugen nu! Petra!!!! Ta tag i det här nu, du som är van! Haha!

Nepp, nu tänkte jag faktiskt snart sova här! Mina roliga killar spelar ju fotboll ändå så jag kan lika gärna lägga mig i sängen och kika på nåt avsnitt av "En ängels tålamod" som jag har börjat följa igen!

Imorrn vill jag se The passion of the Christ. Fixade den förut och har längtat efter att se den. Imorrn är det dags för det!

Take Care!

0 kommentarer: