Sitter och väntar på att tiden ska gå och att handbollen ska börja. Vore fint om nån kunde trolla fram lite mat också! Hungrig som en gnuuu men så sleten så jag vill inte visa mig!
Eller ja, herr N kommer ju på besök men han dör nog inte. Gör han det så jaa, sent ska syndarn vakna..!

Har ätit en skumtomte precis som var good! Saknar julen. Jag hann inte med riktigt i år känns det som. Man visste ju liksom inte om man skulle vara tvungen att jobba så man gick på helspänn hela tiden och vågade inte riktigt planera fullt ut.

Hoppas att detta år blir bättre! Och nog fan ska det upp mer julpynt då! En stjärna, en ljusstake och ett pepparkakshus?!?! Jag menar hallå!!! Jag är ju den som börjar pynta i mitten av november och lyssnar på julmusik i augusti!
Nää, nästa gång blir det ändring!

Har diskat och plockat iordning här i lägenheten och det slog mig att faan vad snyggt allting blev! Det kunde jag aldrig tro när jag gick in här första gången... Och under renoveringen såg jag aldrig slutet på tunneln. Men vi hann våran deadline och allt blev klart! Yey!

Nepp, dags att kamma igenom barret och hoppas på att det ser bättre ut då!

Take Care!

0 kommentarer: