Det blev ingen livad fredag här direkt!

Dagen har bestått av en härlig sovmorgon (vaknade av att jag dreglade ner halva kudden!) och gick sen upp och duschade, åt frukost etc.

Sen på med Hair-musikalen på Spotify och så städade jag lite i lägenheten. Toaletten behövde verkligen få sig ett uppfräschande!

Sen kom Christian hem och vi åkte och köpte mat. Pizza från en ny (för mig) pizzeria. Vet inte riktigt vad jag tyckte. Den var sådär. Är väldigt kräsen vad gäller skinka på pizza... Det måste vara tunnt tunnt skuret och inte för mycket. Den enda pizzeria jag tycker om är Lidköpings...dom vet hur man slizar skinka dom! Haha!

Sen kollade vi på Scorpionking 2. Den var ganska bra. Snygg grabb som man kunde vila ögonen på iallafall när svärdfäktandet blev för mycket.

Sen lyckades jag övertala Christian att spela en frågesport med massa geografi- och resefrågor, vilket han först tyckte lät trökigt... Men det hela slutade med att han vann... Grrr! Vann även över mig i poker, den luvern! Inte rättvist! Buhu.

Nu kollar vi på American Pie 2, men jag tänkte snart gå och sussa. Ska möta mor och syster som vanligt imorrn för den vanligt lördagsfikan!

Take Care!

0 kommentarer: