Och här var det ju mycket update ja... Fyy vilken dålig människa som driver den här bloggen. Hon ska få sig en rejäl skrapa när jag träffar henne. Ehm...

Det har gått några dagar sen sist, men inte mycket har hänt. Jobbat har man ju gjort såklart, och däremellan har det blivit en mixning av en massa andra saker.

En ny grej är att jag och min käre far har börjat på buggkurs!! Jaa, det är sant! Var egentligen han och mamma som skulle gå men mamma jobbar alla gånger utom en, så de var ingen idé. Då ryckte jag in istället! Alltid bra att bättra på kunskaperna!

Det är grymt roligt iallafall! Jag drar dock ner medelåldern med sisådär 30 år!! Ingen annan lite yngre förmåga som är sugen på att börja?!

Lite roliga grejer har man också att se fram emot. Den 20:e februari åker vi upp till Stockholm för att fira Christoffers 25-årsdag! Det ska bli riktigt kul! Var ett tag sen man var uppe i hufvudstaden nu!

Och när vi kommer hem därifrån på söndagen så är det bara att packa om väskorna för på måndagen drar vi iväg på kryssning till Kiel!!! Detta tillsammans med mamma och pappa och familjen Cataltepe! Såå himla roligt!

Så lite trevliga saker ska allt hända i denna trökiga och snöfattiga (QUE?!) månad!

På fredag åker Christian och Niklas till London också. Gudars mina små pojkar!! Jag är redan nervös.... Dessa små gullungar själva i London! Jaja, det ska nog gå bra får jag hoppas! Jag ska sätta ihop lite regler dom måste följa under helgen! MOahaha! Närå, det ska jag nog inte. Dom kommer få det superroligt tror jag!

Hepp, dags att sätta igång och plocka iordning lite här så inte el-nissen som ska sätta in Telia-jacket imorrn blir alldeles avskräckt!

Take Care!

0 kommentarer: