Här sitter jag och väntar på att pojkarna ska komma hem med maaat! Shit vad hungrig jag är! Jag trodde att det skulle vara nån god kvällsmat på jobbet, men icke! Risgrynsgröt...bläää. Tvingade i mig litegrann men det växte verkligen i munnen på mig.

Imorrn blir det jobb igen, fast på "min" avdelning då. Får se om lille kissen har fått nåt namn än. Det är inte lätt att enas när det är elva viljor som sätter in. Hehe. Ska bli trevligt!

Igår beställde Christian och Niklas sin fotbollsresa till London! Gud vad glada dom var efteråt. Fint kommer dom bo också; precis intill London Eye...inte tråkigt! Liiiite sugen på att åka med är jag. Inte för fotbollens skull då (Chelsea - Arsenal lockar inte så mycket) men annars vore det allt kul! Dom kommer få en jätterolig resa tror jag. Dricka öl och läsa menyn ute (men Christian får fanimej äta hemma!) hehe, internskämt!

Nepp, nu hoppas jag att maten kommer snart!

Take Care!

0 kommentarer: