Suck vad irriterad jag blir!! Skrev ett så fint och långt inlägg igår men det ville inte laddas upp. Provade nu igen och det vill sig inte! Grrrr!
Jeje, jag skrev iallafall om lördagens bravader och att vi hade en jätterolig kväll! Hade förfest hemma hos oss; en liten förhandstitt på torsdagens fest! Hehe!

Stadt var också roligt. Ett stort minus dock för alla överkåta singelmorsor som gjorde dansgolvet till en bordell. Usch usch! Men ett och annat ragg fick dom ju med sig hem. En del lite äldre och somliga något yngre...moahaha!

Idag har vi varit på IKEA på Christians lediga dag! Jättemysigt! Köpte oss ett soffbord äntligen!! Ett runt vitt! Blev jättesnyggt! Köpte två lila ljus att ha på... sweet! Som vanligt åkte det med en massa annan shit också; skoställ, krokar, taklampa till köket, duschcreme & duschpeeling, besticklåda och en maaaassa annat!

Kunde inte hålla oss ifrån att köpa ett jättefint påslakan till Aylin också!<3 Lilla hjärtat fyller ju faktiskt sex månader idag! Grattis Gullan Gullefjun!

Imorrn står tvätt på schemat! Ska låna tvättstugan hos mor och far. Den kan man boka hela dagen, vilket behövs för vårat berg av tvätt. Om jag säger såhär att Christian fick ha sina fotbollsstrumpor idag så kanske ni förstår hur högt vårat tvättberg är. Hehe.

Så det blir en heldag där! Förhoppningsvis kommer sis förbi med Gullan!<3

Måste planera en massa imorrn också . Nyår är ju bara ett par dagar bort! Mycket att ordna! Bålen ska det handlas till, ska leta recept på lite andra saker, tänka ut en lämplig klädsel, handla allt som ska vara med och jaaa...mycket mycket mer!

Men det kommer bli den bästa inflyttningsfesten hoppas jag! Vet dock inte än hur många vi blir exakt... men har snittat lite och det ser heeelt okej ut! Love!!!

Hepp, nu ska jag kika lite på när Älsk här spelar på sin julklapp från mig! Han fick Assassins Creeds II. (Ett x-boxspel för er som inte vet) Han verkar gilla klappen iallafall... Han spelar som en liten galning!

Av Christian fick jag ett stort och tungt paket... Fattade inte vad det kunde innehålla! När jag öppnade det så hittade jag åtta små inslagna paket!! Och i botten, det som var så tungt, låg kaklet som blev över från renoveringen av mammas och pappas kök! Hehe. Fyndigt!
De åtta paketen var alla köpa på Kicks! Fick ögonskugga, läppglans, kajalpenna, bronspuder, läppbalsam, makeup-remover, en rosa sminkväska med paljetter och schampoo och balsam från Bobby (Hobby! internskämt!)
Blev såååå glad! Christian är världsbäst på att köpa presenter!!! Älskar dig, Foofie!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

det ska bli super skoj vännen:D
pusspuss

veronicagerding.blogg.se