Sitter här i soffan och knappar på den nya datorn!! Härligt med en dator där skärmen sitter fast! Hehe, på den andra datorn så sitter skärmen kvar med hjälp av två små sladdar så man behöver stödja den mot nåt varje gång den ska användas.

Vi tog en shoppingtur igår på Christians lediga dag! Niklas hängde också med. Bilen drog mot Skövde! Vi gick först in på Chilli där jag hoppades på att hitta ett soffbord. Det gjorde jag inte, men däremot fanns det sååå fina tavlor! Vill ha!! Men 4000 är lite väl mastigt!

Blev inget längre besök där inne för grabbsen suckade ikapp med varandra. Så vi gick vidare mot MediaMarkt istället!

Kollade på såndär inbyggnads-micro eller vad det heter. Sicka priser!!! Nä, våran gamla får allt duga ett tag till! Sen kikades det på allt ifrån tv för 400 000 kronor till digitala fotoramar! Mitt i allt detta så kommer vi till avdelning med datorer!

Jag vill ju så gärna ha en liten minidator och hittade verkligen en som var minimal! Så fin var den! Christian och Niklas stod istället och kollade på den dator jag sitter och skriver på nu!

Efter lite velande fram och tillbaka och efter påtryckningar från Niklas så blev det den här! Fråga mig inte vad det är för någon! Allt jag vet är att det är en Acer och har en 18-tumsskärm och grymt härliga tangenter! Den datorn som vi egentligen skulle ha var slut men vi fick den här, en exakt likadan, bara att det inte är Windows Vista på den utan nåt nyare program..(heter vad??)

Jag kom ut från MediaMarkt med två lyckliga pojkar! Hihi. Åt mat på Max gjorde vi! Lika gott som alltid! Sen blev det en sväng in på JC där Niklas handlade julklappar till sig själv och sen in på MQ där Christian köpte ett par snygga tröjor! Kul att gå på stan med killar som tycker om att shoppa iallafall! Jag köpte ingenting dock. Hittade lite skor som jag gärna hade lagt vantarna på men måste köpa julklappar först!

När vi kom hem drog vi på oss varma kläder och gav oss ut i skogen för att grilla korv med delar av släkten Andersson! Mysigt var det! Dock luktade man rök som en hel skogsbrand efteråt.

Hepp, nu ska jag kolla på nya avsnittet av Paradise Hotel!

Take Care!

0 kommentarer: