Jag är väldigt traditionsenlig av mig när det gäller julen! Vissa saker ändrar man bara inte på! Vissa saker ska vara kvar! Men...det här är extremt till och med för mig! Läs och skratta!


JAG VILL HA EN GAMMAL JUL
sång: Puppy love
Jag vill ha en gammal jul
så som gamla jular var
Full av gammal tradition
Alltihop ska finnas kvar

Jag vill ha en gammal jul
med en massa gammal snö
och en gammal, gammal, gammal gran
och med gammalt mögligt bröd

En gammal korv som ligger kvar i gammalt gammalt spad
En gammal pastej som är äldre än mig
Gammal ost, gammal gröt vill jag ha!

Jag vill ha en, ha en, ha en gammal jul
med varenda gammal sång
"Raska fötter springa tripp, tripp, tripp"
vill jag sjunga gång på gång

Någon hjälp mig, hjälp mig, hjälp mig
med min dröm innan möjligheten fly
Jag vill ha en gammal jul
men min julklapp ska va' ny!

0 kommentarer: