Kollade en sväng på julkalendern förut. Jag skäms! Det är pinsamt hur dåligt det får bli. Det handlar ju för tjyven inte ens om jul på riktigt!! Näe, mina barn ska allt få se på julkalendrarna från förr! Haha.
Det ska bli "Mysteriet på Greveholm", "Sunes jul", "Kurt Olssons jul", "Trolltider" och när dom blir lite större kör vi "Tomtar på loftet" Hehe! Det blir grejer det!

Ligger nu i våran stooooooora soffa och myser! Så jävla snygg blev den! Svart med två divaner, så det är gott om sittplats! Underbar!!

Pappa och Jonas var här ikväll när jag och Christian jobbade och fixade diskhon och kranen! Kära vänner: Vi kan diska i köket!!!!!!! Inget mera badkar!!!! YEY! Tack!!!!!!!!! Fantastiskt!

Imorrn ska jag vara barnvakt åt lilla underbara Aylin!<3>
Kvällen ligger dock öppen... Jag är sugen på fest! Imorrn eller på lördag.... Sugen till tusen!!! Kan inte nån mer vara det?!

Hepp, jag är hungrig och vill ha en smörgås!

Take Care!

0 kommentarer: