Idag har det varit en härlig och skön dag! Började med fika hos familjen Cataltepe och mysmys med Aylin! Sötare, vackrare och underbarare tjej finns inte! Det är bara så!

Sen åkte jag och Christian iväg till Byggvaror och köpte nåt han behövde för att sätta upp högtalarna och grejer till tvn. Hittade också grymt snygga handtag till dörrarna... men som alltid så är det jag hittar och fastnar för så jäkla dyrt. Får nog bli nån billigare variant tror jag!

Efter det åkte vi till EM möbler för att kika på ett soffbord. Eftersom vi har två divaner så får bordet inte vara mer än ca 80*80 och det är inte jättelätt att hitta ett sånt bord. Men det fanns ett fint vitt som vi fastnade för och skulle köpa... Nähä, då var dom slut och fick inte in dom förrän vecka 8! Suck...!

Så nu blir det ut på IKEAs hemsida och kolla om det finns nåt där. På Jysk hade dom bara stora bord eller glasbord. Nej tack! Aldrig mera glasbord!

Sen åkte vi och shoppade mat! Fick bli en delikat måltid bestående av fiskpinnar, kycklingkorv och potatismos och sallad! Yammie! Lillkillen är och jobbar nu och jag ska åka hem till mamma och pappa ikväll.

Baka julgodis tror jag stod på schemat! Nice!

Imorrn ska jag med tjejorna (plus ett par pojkvänner) och äta julbord på Kinnekullegården. Min faster skvallrade om att dom hade 17 olika sillsorter!! Jag är i himlen!!!!! Hur ska man orka äta allt?! Får göra som Sunes pappa och ta med en plastpåse med kvällsvickning! Moahahaha!

Sen blir det parteeeeey på kvällen! Kul kul! Hoppas bara att killarna kan hitta nån förfest för en gångs skull. Så slipper stackars Petra öppna dörren för typ 100e gången! Klippan där!<3

Hepp,dags att ta tag i disken och sen ringa mamma!

Take Care!

0 kommentarer: