Har varit en underbar dag idag!!
Fick finfina presenter nu ikväll när jag hade lite tårtkalas här hemma!

  • En resväska (Rosa!!)
  • En dvd-film (En lång dokumentär om Auschwitz! Lovely!)
  • En snygg grå keps
  • En duk (För stor för våra bord så vi ska byta)
  • Ett halsband (Ett silverhalsband med ett hjärta i)
  • Smink
  • Presentkort på CMI
  • Presentkort på Åhléns
  • Bodybutter, bodyscrub och duschcreme från Body Shop

Och av Christian fick jag ett paraply med änglar på, underkläder, Peter Jöbacks nya skiva,
örhängen och en film.

En helt perfekt födelsedag!!
Nu ska jag bara till Systemet också så har jag invigt mina 20 år ordentligt sen!

Imorrn ska jag till Komvux för att börja läsa Psykologi B.
Får hoppas att det går bra!

Nu ska jag ägna mig åt Christian som precis kom hem från jobbet.
Blir nog en film tror jag!

With love!

0 kommentarer: