Härlig fest i lördags!
Så roligt att träffa Rob och Patrick igen!!
Tack för alla fina presenter förresten!<3
Blev jätteglad! Kommer passa ypperligt i vårat vitrinskåp!

Som sagt, festade hos oss då klubblokalen ute på Degeberg
kändes en liten smula för stor när vi inte blev så många.
Men det var riktigt kul!
Tände på vattenpipan, shottade turkisk peppar, drack vin
på ett helt nytt sätt, pratade förtroliga samtal med Rob.
Haha, jaa, det var super!
Mina små tilltugg blev också upskattade. Blir nog mer av den
varan på festerna!

Sen skulle vi till Eddies, men det var ju sorgligt nog stängt.
En del ville in till Stures men jag, Christian, Niklas, Patrick och Rob
valde att stå utanför.
Träffade Jesper och tackade för datorn! Hehe.
Sen skulle vi gå förbi Stadt och kika då Christian plötsligt skriker:
"GURAAAAAAN"
Japp, kusin "Jürgen" hade han hittat! Han övertalade oss att
gå med in på Stadt (vilket naturligtvis misslyckades, vilket jag sa, vilket han
inte trodde på) hehe.

Vi samlade åter styrkan och jag och Rob ville absolut gå över torgbron!
(Fulla och idiotiska som vi var trodde vi att militärerna fortfarande var kvar)
Det var dom icke så vi fortsatte till Torngrillen där grabbsen skulle äta.
Eftersom det var 200 minusgrader ute så vägrade jag att sitta still så dom fick
vackert röra på sig efter att dom fått maten.

Patrick var sen länge borttappad och Rob valde att gå hem till sig för att sussa.
Efter att ha kramat på Simon, blivit gratulerade till förlovningen av några för mig okända
slynglar träffade vi på Victor och sällskapade med honom till vattentornet.
Där stod vi i typ 45 minuter och pratade fotboll, politik, fotboll, jobb, fotboll och...fotboll.
Jag och Niklas lyckades enas om att växthuseffekten var viktig också.

Mathilda blev frusen och trött och ville hem så vi tog avsked av Niklas och Victor
och begav oss hemåt.
En givande promenix. Riktigt seriössnack mig och lieblingen emellan.
Stolt och glad över att du gjorde det älskling! Du är bäst!

Väl hemma damp vi rätt ner mellan lakanen och somnade på ett par sekunder.

En perfekt kväll!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en supernajs förfest! Och dom där tilltuggen vill vi absolut ha vid fler tillfällen, skitgoda ju =)
Får man fråga vad det är Christian har gjort, blir ju nyfiken när du skriver så?
Puss påre!