Sicken intensiv helg det inte alls har varit!
Snarare en väldigt soft sådan. Men det är skönt det med ibland!
Ute på shoppingstråt med mamma igår. Hittade en snygger T-shirt
och ett par skor!
FINALLY!!! Svarta, decimeterhög klack! Nu är partyvintern räddad!

Var ute på stan i fredags med och var då inne på MQ.
Jag provade ett par jeans och en T-shirt för sammanlagt 1.600 kronor!
Härlig känsla!
Jeansen satt perfecto och var ett par stuprörsjeans som jag såå vill ha!
Men 999 kronor?? Näää, det är det änna inte värt!
T-shirten var också underbart snygg. Men 599 kronor?? Näää, inte det heller!
Hehe, snålhet är mitt andranamn!

Nu ska jag och mamma åka och kolla på lampor nånstans, sen blir det
mat hos mamma och pappa med Jossan, Jonas och Stina.
Sen ska jag färga håret en liten nyans mörkare! Sweet.
Ikväll blir det sen film, "Mona-Lisas leende". Den är ju så charmig!

Måste se till att få ordning på nyår nu!
Det är inte mycket att göra på om man ska hinna allt!

Nope, tandborstning nu!

0 kommentarer: