Nice dag på jobbet idag!
Bara vikarier, men för en gångs skull så var det jag som
kunde allt!!
Det var mig dom frågade, fast dessa "tjejer" jag jobbade med
var typ 45 år! *Mathilda stolt*

Slutade nu klockan två och ska alldeles snart släpa med mig
Christian och hämta min nya BÄRBARA DATOR!
Love!! Ikväll kan jag sitta i sängen och blogga medan mina killar
spelar Halo 3. (By the way, världens bästa förhållande-kraschare) Hihi

Sen blir det Systemet med pappa!
Handla vin inför lördagen! Och nu får till och med JAG köpa!
Sweetit!

Imorrn måste jag ta tag i mitt pluggande!
Skärpning på den punkten!

Utgång på fredag!!!! YEAH!

*Lyckan bär åter mitt namn*

1 kommentarer:

Terese sa...

Haha, det ar bra gumman! Klart du ar bast pa ditt jobb :) Och grattis till forokningen i familjen. Och ja, jag syftar pa eran nya bebis datorn. Saknar dig. Puss!