Nu har det gått sådär lång tid igen... Suck! Men men, bättre sent än illa fäkta!

Är hemkommen från en jobbkväll. En liten glidartur mellan 16.30 - 21.30 så jag ska icke klaga. Fick en hel del goda skratt!

Nu sitter jag och smaskar på ett par Polly som blev kvar sen festen i lördags! Festen som by the way var mycket trevlig! Veronica hade med sig fruktansvärt äckligt mousserande jordgubbsvin som smakade....nyår! Haha! Hon fick byta det mot Redbull Jeltzin istället! Du är för go, vännen! Sen bar det iväg till Stadt! Fick skjuts av snälla Emma som körde på nyktert denna afton.

På Stadt var det änna ganska väldigt tråkigt! Musiken sög på båda dansgolven och med en DJ som missbrukade rökmaskinen på Hype så var man smått torr i halsen när man kom därifrån. Ovanligt många knuffande och otrevliga människor också... Trycker man till nån hårt i ryggen så kan man faktiskt vända sig om och be om ursäkt! Ouppfostrat!

Gick därifrån vid kvart i två och blev hämtad av mor och fick mat på resturang Furustigen istället för Torngrillen! Hihi.

Har bott hos mamma och pappa i helgen då Christian varit i London. Sova själv är inte populärt hos mig kan jag säga. Iallafall, Christian och Niklas har tydligen haft en toppenhelg! Fotboll (Chelsea - Arsenal 2-0) London Eye, Madame Vaxdocka (jamen hur stavas det då?!) och framför allt ÖL!! Denna gudadryck! Är tacksam för att jag inte vet den exakta mängden dessa gossar fick i sig... Då hade de fått en ordentlig skrapa! Hehe.

Dock inte så mycket shopping. Christian köpte ett par skor och en Chelsea-halsduk och Niklas fick sin efterlängtade Chelsea-tröja! Så dom var så nöjda!

Resan gick alltsa finfin och grabbsen hade jätteroligt! Mina nagelband är dock ganska nerbitna och nerverna har fortfarande inte slappnat av än. Man blir orolig när två guldklimpar åker iväg sådär helt ensamma! Men dom kom hem helskinnade iallafall...det är huvudsaken!

Imorrn blir det visit hos mormor och sen ska jag träffa Veronica på kvällen för lite middags-dejt! Ska bli så roligt att träffas när inte alkoholen talar! Haha! Nä men vi träffas ju nästan bara på fester och det är ju roligt att umgås utöver det också! Hade ju härliga samtalsämnen i lördags som båda fick ståpäls utav! Hihi.

I helgen fyller även Christian år! 23 år! Närmare pensionen än 20-årsdagen! Tänk vad tiden går! Moahahaha! Vet dock inte än hur helgen ska läggas upp, men tänker försöka få grabben att bestämma sig nu ikväll. Iallafall ska det firas ordentligt när världens bästa kille fyller år! Min stora kärlek och den bästa av alla bra!<3

Nu ska jag kika vidare bland bloggarna och se om det har skrivits nåt nytt!

Take Care!

0 kommentarer: