Klockan är ganska sent och här sitter jag och väntar på att kakan i ugnen ska bli klar så jag kan smeta på en massa chokladglasyr över! Blir en smarrig sak att bjuda på på Christians kalas imorrn! Har aldrig gjort den förut så jag hoppas att den blir bra... Pappa gjorde den när han fyllde år och kan han så borde ju jag kunna! Hehe.

Imorrn blir det även partaj för lillgrisen! Niiice! Alltid lika roligt att parta loss med folket! Bara den där evinnerliga frågan om vad man ska ha på sig. Suck. Vill ha en personlig sömmerska som kan läsa mina tankar och designa klänningar till mig! Det vore nåt det...

Igår var jag och ute och åt med Veronica! Så mysigt att träffas utanför alkoholens dimmor, hihi! Satt på Rohdos och smaskade och pratade konstant! Haha, riktigt roligt! Det måste vi göra om! Ses ju imorrn också!

Hepp, ska kolla till kakan och se så den sköter sig. Går nåt fel skyller jag på ugnen! Hehe.

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

det var underbart :) hihi ses ikväll vännen<3

wwww.veronicagerding.blogg.se